5 maart 2015

Anita's potjes en pannen bestaat 1 jaar!

Ik zat eens te kijken en m'n blog bestaat alweer iets meer als een jaar! Vorig jaar februari ben ik begonnen met bloggen en ik vind het nog steeds erg leuk om te doen.

Langzaam aan komen er steeds wat meer bezoekers, op het moment tussen de 400 en 600 bezoekers per dag wat ik helemaal leuk vind! Totaal zijn er ruim 130.000 mensen geweest die m'n blog bezocht hebben. Grote site's krijgen natuurlijk veel meer bezoekers, maar ik ben er tevreden mee.



Af en toe veranderen we nog wat in ons eet patroon, stapje voor stapje. Een ieder moet het op zijn of haar manier doen vind ik, doe waar je je het beste bij voelt.
Toen ik de blog startte aten we af en toe nog wel eens varkensvlees bijvoorbeeld, daar zijn we nu helemaal mee gestopt. Soms probeer ik wat nieuws uit zoals zelf desembrood bakken, de desemstarter was goed gelukt, maar de smaak beviel niet zo van het brood dus we laten het bij zelfgebakken speltbrood met gist.

Ook het voorjaar komt er weer aan, heerlijk! Weer in de tuin aan de gang en plantjes kweken voor de (moes)tuin. Dit jaar wil ik nog wat meer sperziebonen en sla in de tuin, dat beviel zo goed!

Een fijne dag allemaal,
Groetjes Anita

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je jubileum! Op naar het 2e jaar en dan blijf ik gezellig bij je lezen.Ik heb ook zo'n zin in het voorjaar. We zijn er alweer helemaal klaar voor. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je blog zo goed loopt. Dat zijn toch heel veel bezoekers per dag. Ik ben er eentje van. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Proficiat met 1 jaar bloggen.
    Ga zo door, dan komen er vast nóg meer bezoekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het jubileum! Ik ben blij dat ik je site ontdekt heb. Erg inspirerend voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie reactie's. Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.