11 juli 2014

De 3 winnaressen van de give-away!


Hoe kan dat, één boekje, drie winnaressen,
lees snel verder dan weet je het!




            Gewonnen hebben: Rianne, Helma en Marike. 

            De reactie's:

  1. Jaaaa...die wil ik winnen:) Ben heel benieuwd hoe dat kan; met 1 euro per dag rondkomen! Dus bij deze doe ik graag mee. Liefs Helma - je zussie -
Rianne je zus1 juli 2014 22:35
Nou dat is wel heel knap om daarvan rond te komen. Als ik hem win beloof ik dat Helma hem ook mag lezen ;) Of Anita krijgt hem terug, dan kan ze hem nog een keer als Give-away weg doen....

          Anoniem2 juli 2014 19:31
          Haha..en als ik hem win doen we het andersom;) xx helma


Ik doe heel graag mee, ben erg benieuwd naar het boekje!




Gefeliciteerd!

Als eerste gaat het boekje dus naar mijn zusje Rianne, als het uit is gaat het naar zusje Helma. Heeft zij het uit dan stuur ik het op naar Marike: http://dagelijksbroodenmeer.blogspot.nl/.
Het kan dus even duren voordat je het boekje in huis hebt Helma en Marike, maar het komt zeker! 

Wil Marike haar adres doorgeven?

Veel leesplezier allemaal!





1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.