20 mei 2020

Welkom op Facebook en Instagram


Hoi!

Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Ik ben nog steeds actief maar dan vooral op Facebook en Instagram! Wees daar welkom! 


Met drie jongere kinderen schiet een blog uitschrijven er vaak bij in. Misschien is social media ook wel het 'bloggen' van nu. Het is snel, je kunt liken, berichten delen, snel (privé eventueel) een reactie geven en ik geef daar ook snel reactie terug. 

Ik deel regelmatig korte recepten, knutselideeën, foto's uit onze (moes)tuin. Via de story van Instagram andere leuke foto's en filmpjes. 

Zo hebben we nu bijvoorbeeld kikkervisjes en laat ik af en toe foto's en filmpjes zien. Foto's van een taartje wat ik maakte, smoothie ideeën, ervaring met intermitting fasting etc.   

Ik verkoop nog steeds verse eieren, potjes en emmers rauwe honing aan huis. Ook cbd-olie maak ik zelf voor mijn man en voor verkoop. Meer info hierover:


Leuk om je daar te ontmoeten! 

Groetjes Anita





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.