18 december 2018

Eindelijk een blog)je)....

Het is alweer een poos geleden dat ik een blog schreef! 
Ik was zwanger van Fleur, het kan wel 1,5 jaar geleden wezen.

Dit keer geen lange blog of recept, maar wil wel even van me laten horen! 
Het gaat goed met ons, er is veel gebeurd afgelopen jaar.

Inmiddels is de jongste alweer 10 maanden en loopt ze al! 
Wat vliegt de tijd.
Het ontbreekt me aan tijd om recepten helemaal uit te schrijven 
of andere dingen te bloggen. 
Ik vind het wel erg leuk en wil het in de toekomst zeker weer oppakken. 
Ik kook nog steeds zonder pakjes en zakjes, 
tarwevrij en grotendeels zuivelvrij. 
Voor mezelf zo'n 90% volgens paleo. 

In het begin ging het niet zo lekker met onze Fleur en 
ik kolf full-time voor haar. Ze is geholpen aan een te strak lipbandje 
en verborgen tongriem. Haar zuigreflex was op een gegeven 
moment heel zwak, flesjes drinken duurde erg lang. Aan de borst is niet meer gelukt. 
Ik vind het belangrijk dat ze moedermelk krijgt dus kolf ik het. 
Vooral mentaal vraagt dat best wat extra van je. 
Als ik dat eenmaal afgesloten heb zal ik er een blog over schrijven, 
het is redelijk onbekend merk ik wel. 

Met drie kleinere kinderen is het sowieso best druk en 
het zijn hier geen uitslapers ;-) dus de dag begint vroeg meestal tussen 5 en half 6.

Op Facebook of Instagram deel ik nog wel 
foto's en korte recepten. 
Als je het leuk vind kun je me daar volgen als je dat nog niet doet! 
Op Pinterest ben ik ook te vinden. 

Daar sla ik vooral knutseldingen op, voorbeelden van hapjesplanken, 
duplo ideeën, andere lekkere recepten, 
ideetjes met Doterra essentiële oliën 
(ben ik ook mee bezig, afgelopen vrijdag 
aromatouch training gedaan wat erg leuk was!).

Nu ga ik stoppen voordat het een lang verhaal wordt.

Ik wens iedereen fijne kerstdagen en een gezond en goed 2019!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.