19 november 2015

Sinterklaas recepten op een rijtje

Inmiddels staan er al best wat 
recepten op m'n blog. Ik heb een overzichtje 
gemaakt voor 
Sinterklaas / winterkoek recepten.



Pepernoten

Amandelspijs
Speculaas cake'jes



Spelt - appelcakejes Deze cake'jes zijn ook lekker met een kleine eetlepel koekkruiden. Ook lekker om i.p.v. van alleen spelt, 50 gram spelbloem en 50 gram roggemeel te gebruiken!




Voeg voor gevulde speculaas koeken,
2 eetlepels koekkruiden toe bij het recept: Gevulde koeken


Gevulde speculaas









Veel mensen vinden het leuk om te gourmetten met Sinterklaas,
hier kun je tips vinden voor e-nummervrij
gourmetten: e-nummer vrij gourmetten

en een sausje voor erbij: gourmet sausje.





1 opmerking:

  1. Ik maak ook altijd alles het liefste zelf. Zo weet je wat er allemaal in zit. Dat is altijd gezonder dan al die pakken uit de supermarkt. Ik vier ook dit jaar weer pakjesavond met mijn familie. Alle cadeautjes al weer ingekocht. Nu op zoek naar lekkere recepten. Ik ga deze zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.