13 juli 2015

Zomer stop

Net als vorig jaar las ik een zomerstop in. 
Veel lezers zullen op vakantie gaan 
en wijzelf hebben ook drie weken 
vakantie binnenkort. Ik denk
dat ik begin september weer nieuwe 
blogs ga plaatsten.



Mail of opmerkingen op m'n blog of
Facebook-pagina beantwoord ik, 
al kan het misschien wat langer duren als
jullie gewend zijn.

Levering van de honing
gaat gewoon door,
ca. 4 kilo rauwe 
balsemienhoning
voor € 32,50
voor meer informatie en betellen klik hier.

Ik heb me wel opgegeven voor de Foodblogswap, 
daarvan komt de laatste week van Juli nog
een recept online. Het recept daarvoor heb ik 
al gemaakt en de blog staat klaar om
te publiceren.




Op Facebook ben ik samen met Willeke
beheerster van
een groep E-nummer vrij.
Heb je vragen over gezond eten en leven, wil
je een leuk recept of foto's van je
baksels of maaltijden delen dan kan dat in deze groep:
E-nummer vrij groep Facebook
Als je het leuk vind kun je lid worden!
De groep is besloten zodat niet iedereen
meeleest, alleen de leden van de groep.

Iedereen een hele fijne vakantie
toegewenst!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.